Turismul tematic, la mare căutare printre români, în 2016

COMUNICAT DE PRESĂ

Turismul tematic, la mare căutare printre români, în 2016

 

                În societatea actuală, vizitarea altor ţări a devenit
accesibilă unui număr din ce în ce mai mare de persoane, iar specialiştii în
turism afirmă că şi pretenţiile românilor au crescut considerabil în ultimii
ani, fiind la mare căutare turismul tematic şi solicitările pentru oferte
personalizate.

            După ce
a sondat preferinţele românilor în materie de turism, Alice Udrea – unul dintre
cei mai reputaţi specialişti în turism din ţara noastră – afirmă că, în
percepţia românilor, vacanţa înseamnă mult mai mult decât rezervarea unui bilet
de avion, cameră de hotel, maşină închiriată, bilete la anumite obiective turistice sau un tur
ghidat. Specialistul consideră că românii au devenit din ce în ce mai
pretenţioşi, încât nu mai doresc să cumpere o simplă vacanţă – cu tot ce
implică ea din punct de vedere organizatoric, ci doresc să cumpere experienţe
unice, conforme cu interesele lor, astfel încat unele agentii de turism şi-au repliat
portofoliul de oferte către vacanţele tematice. “Turismul tematic are un rol educaţional şi cultural,
dar în acelaşi timp reprezintă un mijloc inedit de petrecere a timpului liber,
mulţi dintre turiştii români preferând să practice activităţi din zona lor de
interes, hobby-uri şi chiar noi experienţe. Mulţi turişti aleg, în ultima perioadă,
pachete de vacanţă pe yacht, tururi gastronomice de tipul food&wine,
participare la diferite evenimente (show-uri, concerte, petreceri, evenimente
sportive), practicarea sporturilor de care nu dispun acasă – cum ar fi
canyoning, kayaking, kiteboarding, yachting, escalade, offroad etc, tururi  istorice sau pe segmentul arta şi
arhitectură, tururi pentru biciclişti, motociclişti etc.”, declară Alice Udrea, Managing Partner al Qualis
Travel
.

           

            Românii, tot mai pasionaţi
de vacanţe pe yacht, de petreceri în staţiuni exotice şi de turismul food
&wine

Specialistul în turism afirmă că există, în portofoliul său de clienţi,
persoane pasionate de maşini şi care îşi doresc să viziteze marile fabrici auto
din Europa, cum ar fi fabrica şi muzeul Ferrari din Modena-Marenello sau BMW
din Munchen. “Pentru
fiecare domeniu de interes sau hobby al clientului, specialiştii în turism trebuie să fie
mereu la curent cu marile evenimente la nivel mondial şi să aibă deja încheiate
parteneriate cu organizatorii. Poate fi chiar foarte dificil să gaseşti şi să
rezervi bilete la un mare eveniment, iar ulterior să le înglobezi într-un
pachet turistic, dar prin astfel de pachete de turism tematic, clientul dispune
nu doar de organizarea de bază a vacanţei (bilete de avion, cazare şi masă), ci
şi de activităţi pentru care acesta a ales o anumită destinaţie, şi nu în alta,
într-o anumită perioadă de timp”, declară Alice Udrea.

            Printre altele, turiştii români au început să aleagă
Parisul sau Budapesta, nu doar pentru obiectivele turistice clasice, dar mai
ales pentru gastronomie sau vin, cu tururi şi
degustrari la cele mai renumite domenii şi crame din lume, cum ar fi cele din
regiunea Champagne sau Tokaj. De asemenea, foarte populare printre turiştii
români au devenit vacanţele şi petrecerile pe yacht, în zone precum: Grecia,
Italia, Malta, Croaţia sau destinaţii exotice precum Thailanda. “Standardele
românilor în materie de
turism au crescut în ultima perioadă, aceştia dorind informaţii cât mai
detaliate, încă de la început, cu privire la reputaţia locaţiei de cazare, cerându-ne
o listă de review-uri, informaţii despre traseu şi durata lui, despre
activităţile conforme cu interesele lor declarate, sugestii de restaurante, un
meniu în funcţie de preferinţe, lista cu obiective turistice de vizitat şi
chiar rezervarea de bilete pentru acele obiective. S-a creat o adevărată cultură
a turismului printre români şi turismul tematic este la mare căutare începând
cu 2016”, conchide
Alice Udrea, specialist în turism şi Managing Partner al Qualis
Travel
.

 

Persoană de contact
Alice Udrea
Specialist în
turism
Managing Partner al
Qualis Travel
0787676848
Transmite,
Dr. Tănase
Tasențe
Director General
Plus
Communication
0725.465.508
 

Lasă un răspuns