Cum arata biroul de lucru ideal?

Biroul reprezinta spatiul zilnic de lucru, locul unde ne desfasuram activitatea cel putin opt ore pe zi. Tocmai de aceea, acesta trebuie sa implineasca anumite conditii de utilizare si confort personal, pentru a lucra optim si eficient.

De cele mai multe ori, atunci cand ne angajam, biroul ne este oferit aproape blank, doar cu lucrurile necesare, dar asta nu ne opreste in a ne personaliza spatiul de lucru dupa bunul plac. Asta am facut de fiecare data cand mi-am schimbat locul de munca, astfel, biroul meu devenea original si unic in toata sala de birouri. Astfel, biroul meu de lucru era cel mai dotat cu echipamentele de care aveam nevoie, dar si decorat.

Ce accesorii de birou trebuie sa contina spatiul de lucru?

Stii ca un mediu confortabil este totodata un mediu functional, in care orice activitate devine o placere? Accesoriile de birou potrivite ne usureaza munca daca ne sunt mereu la indemana. Un birou care contribuie la cresterea productivitatii muncii este un birou inovativ, functional si dotat cu accesorii menite sa usureze activitatile zilnice de la locul de munca sau de acasa.

  1. Calculator: nu ne referim la pc, ci la calculator de lucru. Indiferent de domeniul in care activezi, este greu de crezut ca nu ai nevoie niciodata de un astfel de calculator. Matematica este inclusa in toate domeniile de lucru, deci ne trebuie ceva rapid si usor pentru a efectua calcule basic.

 

2. Cosuri pentru hartii: Curatenia trebuie pastrata oriunde iar un birou curat intotdeauna va face impresie placuta. Cosul pentru hartii este necesar si obligatoriu, birou care nu se poate lipsi de existenta acestuia.

3. Seturi birou: tavite si suporti verticali – Facturi, avize, notite si alte documente, se pot grupa ordonat in tavitele speciale. Colorate sau sobre, de utilitate maxima, isi gasesc locul chiar si pe un birou mic, dand dovada de functionalitate, contribuind substantial la cresterea performantelor de la locul de munca. In plus, un birou ordonat este intotdeauna apreciat!

 

 

Acestea sunt instrumentele basic care trebuie sa se regaseasca pe fiecare birou de lucru. Setul de echipamente pentru birou poate fi configurat in functie de domeniul de lucru si de necesitatea acestora. Bineinteles, orice birou are inclus si un computer de lucru, dar acesta nu a fost enumerat mai sus deoarece nu reprezinta un accesoriu.

Biroul personal de lucru pe care il detin este imbogatit visual cu beteala, globuri, si bradulet luminos in aceasta perioada a anului. Mai mult de atat, setul de instrumente de birou este imbogatit cu un mouse pad de gaming, un perforator de hartie, stampila, capsator, agrafe, elastic, pasta corectoare, foarfeca, clipsuri de hartie si suporti pentru instrumente de scris.

Desi majoritatea lucrului se defasoara pe computer, din cand in cand, mai este necesar sa trimitem o scrisoare sau este nevoie de o cerere scrisa de mana, motiv pentru care pixurile si suportii pentru instrumentele de scris sunt de nelipsit de pe birou.

Vestea cea buna este ca nu mai este necesar sa umbli prin magazine pentru a cumpara tot ce ai nevoie pentru biroul tau, ci aceste cumparaturi se pot realiza dintr-un singur loc, in online, la doar un click distanta. Unde?

SC Corama Product SRL
RO: 34417810 J01/330/2015
Cont: RO55RZBR0000060017694434
Banca: RAIFFEISEN BANK ALBA IULIA

Adresa: str. Garii, Nr. 4B, 510194, Alba Iulia
judet Alba, Romania
(+4) 0762 449 229
comenzi@corama.ro

Program de lucru:
Luni – Vineri: 09.00 – 18.00
Program magazin online:
Luni – Duminica: 24 / 24 ore

Produsele comandate se livreaza prin serviciu de curierat rapid oriunde in Romania. Daca exista cereri de oferta, licitatii sau achizitii prin SEAP puteti trimite cererile pe mail: comenzi@corama.ro. De acestea se vor ocupa cei de la marketing si o sa fiti contactat in cel mai scurt timp.

Lasă un răspuns