Conceptul de marketing in Romania

      Conceptul de marketing este privit strategic din foarte multe unghiuri. Marketing-ul inseamna publicitate, imagine si „cum vinzi un produs”. Premisa principala in acest domeniu este: „Nu conteaza ce vinzi ci cum vinzi!”.
       Ca sa activezi in domeniu trebuie sa stii sa lucrezi cu oamenii, ei fiind potentialii tai clienti, ei sunt cei care raspund apelului pe care il faci. Cu cat te faci auzit mai bine si esti mai convingator, cu atat vei obtine rezultate mai bune. Este un domeniu in care conteaza rezultatele bune in termen scurt cat si rezultatele pe termen lung.
       Marketing-ul este un domeniu care te dezvolta atat pe plan profesional cat si pe plan personal. De curand, lucrez in acest domeniu si recunosc ca am obtinut schimbari pozitive in ceea ce ma priveste.
       Acest concept de marketing este privit diferit de fiecare persoana, de aceea exista training-uri de specialitate la care oamenii interesati pot participa si invata lucruri noi de la specialistii din acest domeniu.
      In viata reala, fie ca ne dam seama sau nu, facem marketing. Zi de zi incercam sa-i convingem pe oamenii din jurul nostru de un lucru, le recomandam un parfum, o haina sau o incaltaminte pe care am vazut-o intr-un mall, intamplator, cand ne plimbam cu iubita sau incercam sa vindem din lucrurile personale. Practic, asta inseamna marketing-ul: puterea de convingere.
Nu exista o reteta clasica a succesului in acest domeniu. Dupa ce ne luam notite si invatam notiunile de baza, ne creem singuri propria strategie de marketing. Rezultatul trebuie sa fie unul singur: sa dam roade.
       M-a fascinat sa invat cat mai multe asa ca am ascultat o multime de specialisti. De la fiecare am avut de invatat si, fiecare fiind cu stilul lui, am adunat informatii si le-am modelat dupa bunul plac, dezvoltandu-mi propriul stil de a vinde. Lorenzo Cristian este persoana care m-a impresionat, prin discursurile lui despre marketing, deoarece avem aceeasi rezonanta in ceea ce priveste tehnica de vanzare. Cred ca este visul fiecaruia dintre noi, care activam in acest domeniu, sa ajungem in stadiul lui, acela de a vorbi unei multimi de oameni si de-ai invata pe altii din experienta ta.
       Motorul acestei industrii o reprezinta publicitatea sub orice forma intalnita. Aceasta ajuta la dispersarea informatiei la publicul larg. Fie ca vorbim de televiziune, internet, ziare, reviste, telefonie s.a.m.d., orice mijloc de publicitate a unui produs reprezinta o strategie de marketing (tehnica de vanzare a unui produs). Acum…sa asteptam clienti!

Lasă un răspuns