Marketing prin branduire

Brandul reprezinta unealta de marketing a unei companii. Inainte de a face un produs cunoscut, trebuie ca brandul sa fie sub lumina reflectoarelor. Sa privim putin in curtea vecinului si sa ne raportam la Apple, marele producator de terminale iPhone de pe piata. Aceasta companie a beneficiat de un marketing foarte bine gandit si aplicat, Apple devenind in ultimii ani, un brand care se vinde singur. De fiecare data cand se lanseaza un nou model de iPhone, oamenii stau cu 2-3 zile inainte in fata magazinului pentru a pune mana pe primele exemplare. Desigur, costul este pe masura, mai ales cand cumperi un brand, nu doar un produs.

Pentru a incepe sa te faci cunoscut pe piata pe care activezi, este nevoie de o oferta materiale promotionale pentru ca logo-ul companiei tale cat si mesajul pe care doresti sa il transmiti publicului larg sa se regaseasca peste tot: pe pixuri, cani, sepci, usb stick memorie s.a.m.d.

Ai nevoie de o persoana calificata in departamentul de marketing care sa studieze piata, sa aduca ceea ce se cere, sa realizeze logo-uri/bannere si alte materiale necesare promovarii companiei, care sa faca SEO, facebook ads si google ads, astfel incat prezenta ta online sa fie simtita.

Ai nevoie de un buget lunar alocat acestor activitati de marketing si investitii majore pentru ca in cativa ani, sa ajungi sa fii cunoscut la nivel national sau, cu putin noroc, si peste hotarele acestei tari. Prin realizarea unor materiale promotionale poti transforma o simpla idee intr-un brand bine cunoscut, care se va vinde singur.

Urmareste extinderea prin puncte de lucru fizice cat si online. Oamenii clasici cat si cei in varsta, vor fi clientii magazinelor tale fizice, in timp ce, majoritatea tinerilor vor prefera mediul online. In felul acesta, vei targheta toate segmentele de public cu privire la varsta.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *